Vyberete si pokoj, vezmete si klíč, uděláte check-in a před odchodem check-out. Během celého procesu i pobytu nenarazíte na recepční. Nebudete přitom v hotelu duchů, nýbrž v hotelu u pražského Karlova mostu, s jehož pomocí česká hotelová síť Orea Hotels & Resorts vstupuje do segmentu samoobslužných hotelů.

Luxusní hotel Orea Place Charles Bridge může být ideální variantou pro introverty, především se však jedná o reakci na trend digitalizace, který logicky neminul ani hotelnictví.

„Díky digitalizaci jsme schopni poskytnout hostům zážitek na míru. I když vše probíhá online, s hostem jsme neustále v kontaktu a můžeme mu pobyt zpříjemnit speciálním servisem,“ líčí Gorjan Lazarov, generální ředitel sítě Orea.

„Na pokojích budou k dispozici místní vybrané produkty, bio kosmetika, nebo pivo v ledničce, pokud si bude host přát. Stejně tak zde bude i průvodce po blízkém okolí, který byl speciálně vytvořen pro tento projekt,“ dodává Lazarov.

Orea Place Charles Bridge se od běžných hotelů liší zejména samoobslužnou recepcí, kdy si host všechny záležitosti spojené s rezervací a následným ubytováním zařídí přes webové rozhraní. Takto si vybere i jeden ze čtrnácti pokojů.

Jde o první samoobslužný hotel ze sítě Orea, která má v nabídce bezmála dvacet hotelů v atraktivních českých lokalitách. Na tuzemské poměry unikátní koncept se nachází v ulici Míšenská 12, hned vedle Karlova mostu, v historické budově s domovním znamením Bílá kuželka.

Chceme, aby host cítil, že vnímáme jeho potřeby, i když se reálně v hotelu nenacházíme.

„Vnímáme, že v dnešním světě chtějí lidé cestovat, ale zároveň se cítit bezpečně a mít co nejméně starostí. Chceme technologie využít tak, aby host cítil, že vnímáme jeho potřeby, i když se reálně v hotelu nenacházíme. Nabízíme mu tak zážitek na míru a zároveň určitý pocit soukromí,“ zakončuje Lazarov.