skip to main content

Rodinná firma vyrábí prádlo po plastických zákrocích. A je v tom největší v Evropě

6 minut čtení

Ve Valašském Meziříčí stojí kouzelná továrna, která pomáhá k tomu, aby byl svět krásnější. Vzniká v ní totiž prádlo používané po plastických a estetických zákrocích. A firma Lipoelastic je ve svém oboru dokonce největší v Evropě.

Ženy stále nejčastěji řeší prsní implantáty, muži liposukci břicha nebo odstranění podbradku,“ vypočítává zasvěceně Tomáš Hradil, zatímco stoupáme po schodech mezi patry valašskomeziříčského sídla společnosti Lipoelastic, jehož stěny zdobí fotografie mírně odhalených modelek, které vedle perfektních tělesných proporcí spojuje ještě jedna věc – všechny na sobě mají nějaký kousek ze zdejší produkce.

Devětapadesátiletý podnikatel je hlavou společnosti, která už dvacet let vyrábí kompresní prádlo používané pacienty po plastických a estetických zákrocích všeho druhu, takže o tom, jaké trendy frčí v tomto medicínském oboru, má opravdu dobrý přehled.

Dvouletá koronavirová pandemie, která zasáhla velkou část průmyslových oborů, firmě neublížila, spíš naopak – lidé sedící (a s prominutím taky kynoucí) ve svých domovech využili toho, že mají našetřené peníze a víc volného času, a ještě intenzivněji než v předcovidovývh dobách se pustili do odkládaných kosmetických zákroků.

Reklama

„Ke zvýšenému počtu zákroků určitě přispěly i videocally, během nichž měli lidé hodně času se na sebe dívat a hodnotit se,“ doplňuje Alena Hradilová, manželka Tomáše Hradila, spolumajitelka Lipoelastic a druhá členka v rodinném byznysu s krásou.

Lipoelastic tak v posledních dvou letech výrazně narostl na tržbách i v zisku, meziroční nárůst byl kolem dvaceti procent a podle odhadů by podobné tempo mělo v dalších letech pokračovat.

Ke zvýšenému počtu zákroků určitě přispěly i videocally…

„Pro letošní rok očekáváme, že v konsolidovaných tržbách překročíme půl miliardy korun. Pořád je to ale takový kitchen byznys. Pořádný byznys pro nás začíná na miliardě korun a k té, jak věřím, postupně míříme,“ plánuje předseda představenstva. Napomoci tomuhle plánu by měly rostoucí prodeje kompresního prádla nejenom v Česku.