Překvapivě rostou nebo klesají, přibývají nová nebo úplně mizí. Tahle čísla by vám tento měsíc neměla ujít.

+28,2 %

Byznys se sportovním vybavením v Česku jede. Řetězec Decathlon loni na našem trhu meziročně zvýšil čistý zisk téměř o třetinu na 385,1 milionu korun. Celkové tržby činily přibližně 6,7 miliardy korun, což bylo o 1,9 procenta více než v roce 2023.

Rychleji než prodeje v kamenných obchodech, kterých má řetězec v Česku sedmadvacet, rostly online prodeje. Internetový obchod však i přesto tvoří menší část obratu, a to asi pětinu. Decathlon vznikl v roce 1976 ve Francii, dnes působí v 72 zemích a nabízí především vlastní značky sportovního vybavení. 

Čtěte dál a dozvíte se:
  • Jak zasáhla americká cla e-shopy Shein a Temu?
  • O kolik procent klesl čistý zisk maďarské nízkonákladové letecké společnosti Wizz Air?
  • A kolik bytů v Praze plánuje postavit čtrnáctý nejbohatší Čech Dušan Kunovský?
Forbes Digital Premium