Česká aplikace pro indoor cycling Rouvy, která svým uživatelům nabízí možnost trénovat a závodit na trasách z celého světa z pohodlí domova, v úterý informovala o dokončení akvizice konkurenční australské platformy FulGaz.

Oznámila také uzavření dlouhodobého partnerství se společností Ironman. Stává se tak oficiální digitální sportovní platformou všech globálních triatlonů Ironman a Ironman 70.3. Série závodů Ironman se každoročně účastní statisíce závodníků z celého světa a část z nich jsou nováčci. Právě to je pro Rouvy lukrativní cílová skupina.

info Foto Rouvy

Tento krok logicky navazuje na výrazný růst firmy v předchozích letech. Pětiletý kontrakt s pořadatelem světových triatlonových závodů Ironman má pomoci s globálním růstem v dalších letech a to zejména ve Spojených státech.

„Dlouhodobě se nám daří meziročně růst o více jak čtyřicet procent a za rok 2024 jsme ještě úspěšnější. Současně těžíme ze silného investičního zázemí Pale Fire Capital a využíváme příležitosti, jakmile se objeví,“ říká Petr Samek, spoluzakladatel a generální ředitel společnosti Rouvy.

Akvizice aplikace FulGaz je součástí nového partnerství a potvrzuje pokračující investice Rouvy do komunity i technologií.

„Akvizice přímé konkurence, aplikace FulGaz, je toho krásnou ukázkou. Při našich rozhovorech s Ironman Group o navázání dlouholetého partnerství se ukázalo, že FulGaz by mohl být jednou z takových příležitostí,“ popisuje Samek spojení dvou oblíbených virtuálních cyklistických platforem se zaměřením na realitu.

Značka ROUVY vznikla v roce 2017. V roce 2021 investovala do firmy VirtualTraining, která za značkou stojí, investiční společnost Pale Fire Capital. V posledních letech vykazuje firma růst, obrat v roce 2024 byl přes čtyři sta milionů korun. Uživatelé Rouvy ujeli v loňském roce v aplikaci téměř dvě stě milionů kilometrů a nastoupali více jak dvě miliardy výškových metrů. Mezi nejsilnější patří trhy v USA, Velké Británii a Německu.