Obrovské davy lidí směřují k pařížské výstavní hale Expo Porte de Versailles. Během tří červnových dnů se zde setká na 91 tisíc lidí ze 146 zemí celého světa.

Na technologickém veletrhu VivaTech promluví nejen zakladatel Snapchatu Evan Spiegel, ale také Vitalik Buterin, otec Etherea, o kterém se občas můžete dočíst, že je budoucím nejvlivnějším člověkem naší planety.

Tvůrce kryptoměny šlapající na paty bitcoinu ale navzdory svému hvězdnému statusu ovládá mimořádná skromnost.

Na tu nicméně na VivaTechu jinak není čas a prostor; kromě startupů, které doufají, že zde získají pozornost vlivných investorů, se o vaši pozornost přetahují takové giganty, jako je KPMG, Meta, LVMH, L’Oréal a mnoho dalších.

Není divu, že akce je to natolik významná, že ji každoročně navštěvuje francouzský prezident Emmanuel Macron a letos se ke světovým technologickým Forbes lídrům obrátil skrze online projev také ukrajinský prezident Volodymyr Zelenskij.

Kosmetické inovace, které L’Oréal představil v rámci technologického veletrhu Vivatech.

Budoucnost, kterou na VivaTechu představují nejrůznější firmy všech velikostí, vypadá optimisticky. Slibuje, že díky technologiím se budeme umět lépe starat o životní prostředí, chránit svá data i duševní zdraví.

Možná vás to překvapí, ale jedna z nejnavštěvovanějších instalací na tomhle technologickém veletrhu patří firmě L’Oréal. Kosmetický obr neskrývá, že chce být lídrem na poli inovativního přístupu ke kosmetice.

„Naším cílem je vytvářet krásu, která hýbe světem,“ říká generální ředitel Nicolas Hieronimus. Před budkami, které hýří všemi barvami, se tvoří obrovská fronta.

Návštěvníci chtějí na vlastní kůži vyzkoušet alespoň jeden z vynálezů, který slibuje, že výrazně změní vaši kosmetickou rutinu.

„Byli jsme jedni z prvních, kdo začal využívat technologie Webu 2.0 v oblasti diagnostiky pleti, konzultací na dálku a virtuálního zrcadla a nyní pokládáme základy pro nové kosmetické zážitky prostřednictvím Webu 3.0. Chceme oslovit novou generaci spotřebitelů,“ dodává Hieronimus.