Seznam rozšířil svou nabídku o printovou inzerci, čímž otevírá nové možnosti propojení online a offline reklamních sdělení. Pro klienty zároveň vytvořil Seznam Menu, stránku s přehledem online formátů a tipy pro ještě lepší výsledky jejich reklamních kampaní. Inzertní novinky v Seznamu komentuje Martina Králíková, která v seznamu vede tým prodeje klíčovým zákazníkům.

Víc inzertních možností

Seznam.cz, který je přední českou internetovou platformou, po převzetí vydavatelství Borgis do své nabídky reklamních formátů přidává možnost printové inzerce v renomovaném deníku Právo. Aktuálně probíhá propojení inzertní nabídky Seznamu a Práva, aby od ledna mohli klienti plánovat a nakupovat inzerci jednoduše s jedním obchodníkem ze Seznamu.

„Seznam s Borgisem dlouhodobě spolupracuje i v jiných oblastech, a proto máme při propojování našich reklamních formátů na čem stavět. Nově můžeme klientům nabízet ještě více inzertních možností, při kterých mohou kombinovat tiskové a online formáty. Tím může výrazně vzrůst zásah jejich reklamních sdělení,“ popisuje Martina Králíková, manažerka prodeje klíčovým zákazníkům společnosti Seznam.cz.

O inzerenty se v první řadě starají obchodníci ze Seznamu, kteří jim pomáhají s výběrem vhodných formátů a návrhem reklamních kampaní. Potenciální klienti ale mají k dispozici také praktický online přehled reklamních formátů – Seznam Menu.

Jde o webovou stránku, která poskytuje komplexní přehled online reklamních formátů a možností inzerce. Díky Seznam Menu se klienti mohou zorientovat v inzertní nabídce, inspirovat se při plánování svých kampaní a získat doporučení ohledně optimálních formátů pro konkrétní komunikační a reklamní strategii.

Jednoduchá selekce pro lepší výkon

„V rámci Seznam Menu si klienti jednoduše vyfiltrují formáty podle svých aktuálních potřeb, ať už chtějí budovat značku, nebo podpořit výkon kampaní. Vybrat si také mohou, do jaké míry se do vytváření reklamního sdělení chtějí zapojit. Součástí reklamní nabídky Seznamu jsou i informace o tom, které formáty se v kampaních vhodně doplňují,“ vysvětluje Králíková.

Každý z reklamních formátů je v rámci Seznam Menu podrobně popsaný, aby klienti mohli vyhodnotit, jestli se hodí právě pro ně. Součástí reklamního menu je i navigace, která klienty nasměruje k detailnějším informacím – do Galerie reklam, na Sblog nebo do Přehledu reklam, kde si mohou nastudovat technické specifikace formátů a prohlédnout si, jak vypadají.

„Nabídka reklamních formátů se neustále rozrůstá, a proto Seznam Menu, díky kterému se potenciální klienti mohou v inzertních možnostech zorientovat, považuji za velmi užitečný nástroj. U jednotlivých formátů navíc najdou i relevantní případové studie, díky kterým se dozvědí, jak se daný formát osvědčil dalším inzerentům. Věřím, že právě příklady z praxe mohou být v rozhodovacím procesu klíčové,“ uzavírá Martina Králíková.