Šest set jedna koní s vypáleným cejchem vrtule na zadku. Stejné, jakou má ve znaku BMW. Hnát tohle nadopované stádo po asfaltu tryskem je omračující radost. Jenže aby nevytuhlo po první rovince, potřebuje další a další doping, který dodá jen kabel dobíjecí stanice. Ideálně té, která vede rovnou do Temelína.
Temelín pro krmení šílenosti, o které budeme mluvit jako o novém BMW řady 5, je jedno řešení. Druhé jsou solární panely na střeše vlastního domu. Jestli jste o nich doteď jen přemýšleli, s pořízením BMW i5 M60 už to bez nich ani nepůjde.
Jen je namístě zamyslet se, jestli k domu nebude potřeba přistavět ještě jedno křídlo, aby bylo dost místa, kam všechny ty panely nasázet. Apetit elektrického BMW i5 M60 totiž odpovídá počtu koňských hlav, které schovává ve svých útrobách. Je jich 601.
Údaj, jenž ve spojení s výkonem a počtem koní ještě před pár lety zazníval, leda když byla řeč o autech snů. Tak tedy: Ferrari Enzo a 660 koní, Lamborghini Diablo GT a 583 koní, Maserati MC12 a 630 koní. Všechno libůstky pro vyvolené přinejmenším za desítky milionů.
Forbes Digital Premium
6. 3. 20244 min
Ondřej Kinkor
redaktor Forbes Česko
Jako novinář pracuje od roku 2002, kdy začal spolupracovat se středočeskou a ekonomickou redakcí MF Dnes. V roce 2004 nastoupil do tematických příloh MF Dnes, kde byl redaktorem přílohy Auto. Rok 2009 strávil na studijním pobytu v Indonésii a po návratu byl redaktorem přílohy Praha MF Dnes. Následně přeplaval na břeh public relations, aby se v roce 2020 vrátil zpět do médií a stal se součástí redakce Forbesu.