Holešovická success story pokračuje. Česká e-commerce jednička Alza loni utržila 25 miliard, letos plánuje zase vyrůst a opět to bude dvouciferné tempo. Do toho chystá proměnu svého sídla, otevírá nové kategorie a posiluje privátní značku.

„Naším smyslem vždy bylo a stále je růst a měnit prostředí obchodu. Snažíme se to posouvat blíže ke stavu objednávka myšlenkou, doručení teleportem. Může to znít bláznivě, nicméně dá se to představit jako Polárka, která je sice vzdálená od Země hromadu světelných let, ale slouží pro navigaci docela dobře,“ říká Havryluk v díle Forbes Byznysu podcastu.

Proč je pro firmu růst tak zásadní? Musí být růstový přístup zakořeněný v zaměstnancích? Jaký styl odměňování v Alze funguje? Jak se daří interně kombinovat dvě generace? A co odděluje úspěšné firmy od těch neúspěšných? Poslechněte si celý podcast.