Šéf digitální agentury popisuje, co se s firmou stane, když její otěže předáte do rukou chatbota.

Na konci roku 2022 jsme v naší agentuře věděli, že AI je něco, co nemůžeme ignorovat. Motivací paradoxně nebyl tehdy nový a revoluční ChatGPT-3.5, ale obrazové výstupy z difuzního modelu Midjourney. Padlo rozhodnutí umělou inteligenci v co největší míře integrovat do procesů firmy.

Nejdříve jsme dali všem našim zaměstnancům k dispozici 45 minut denně, kdy se mohli nerušeně věnovat AI. Každý měl možnost v pracovní době volně prozkoumávat možnosti tehdejších nástrojů a technologie buď pro samotnou práci, nebo jen tak pro zábavu.

Cílem bylo si co nejrychleji osvojit technologii a prozkoumat možnosti, které nabízí. Byla to investice, jež se mnohonásobně vrátila. Dnes máme v Ydealu tisíce hodin neocenitelných zkušeností napříč všemi odděleními, na kterých můžeme stavět.

Forbes Digital Premium