Rozjetá česká značka Snuggs dál sílí. Úspěšně expanduje do světa a na konto jí přibylo dalších 115 milionů korun.
Stačily čtyři roky, aby se originální nápad proměnil ve skvěle šlapající byznys. Menstruační kalhotky Snuggs vytvořené z moderních materiálů se po Česku prosazují i v Evropě. A přilákaly velká jména mezi investory.
Nejnověji je mezi nimi rodina Baťa, známá po celém světě díky stejnojmennému obuvnickému impériu. Znovu pak do projektu investovala skupina Wood & Company společně s investičním fondem Nation 1. Snuggs od těchto společností získaly 115 milionů korun – celkem už si od založení připsaly od investorů 150 milionů korun.
„Líbí se nám příběh udržitelných a progresivních produktů, které vytvořili,“ konstatuje Thomas Archer Baťa, pravnuk zakladatele Tomáše Bati. Příběh slavné podnikatelské rodiny je pro mladou českou značku se světovými ambicemi perfektní inspirací.
„Baťa a Škoda jsou jediné dva úspěchy z české historie, kdy se značka s produktem pro koncové zákazníky výrazně prosadila na Západě. My máme šanci být další a je to náš cíl,“ říká Tomáš Zahradník, který založil Snuggs společně s Lindou Šejdovou. „Baťovi mají nekonečnou zkušenost s expanzí, znalost trhů i výrobního řetězce a kontakty na strategické partnery,“ doplňuje ho Šejdová.
Přivábení dalších investic bere jako potvrzení toho, že se vydali po správné cestě. Baťovský motiv s nimi rezonuje tím spíš, že získávání evropských trhů je pro ně vysoce aktuálním tématem. Snuggs už se chlubí, že jsou lídrem nizozemského trhu a jedním ze tří největších hráčů v Německu. Teď cílí na Španělsko nebo Itálii.
Snuggs nosí už přes 200 tisíc zákazníků po Evropě a během tří let od vzniku se jich prodalo 750 tisíc kusů. V Česku je značka dvou mladých Čechů, kterým ještě nebylo třicet let, zavedená už několik let a teď bude k dostání ještě snáz – vedle drogerií DM se objeví i v síti Rossmann.
Za uplynulý rok zaznamenaly Snuggs dosud rekordní obrat čtvrt miliardy korun. Letos si věří na ještě víc a tým také nabobtnal na třicet lidí. Detaily finanční kondice si nechávají pro sebe, ale jako startup s novými investory v zádech mají nepochybně za úkol hlavně růst.