skip to main content
Forbes Podcast

Stojíme před výzvou v prodejích aut. Nejde jen o elektromobilitu, říká šéfka Essox ČR

Stojíme před výzvou v prodejích aut. Nejde jen o elektromobilitu, říká šéfka Essox ČR

Minulý rok mnoha firmám ukázal, jak důležité je nenechávat moderní technologie stranou jejich byznysu. A to nejen z pohledu kontaktů se svými zákazníky, ale i v rámci interních procesů.

Své o tom ví poskytovatel spotřebitelských úvěrů Essox, který dnes s pomocí firmy SAP prochází digitální transformací.

Reklama

„Současnou krizi vnímám jako tu, která bude mít větší dopad na společnost než ty minulé, protože mindset lidí se mění. A to, myslím, že je dobře. Akceleraci transformace jsme potřebovali,“ vysvětluje v dalším Forbes BrandVoice podcastu šéfka Essox ČR Jana Hanušová.

„Zrovna finance jsou hrozně živý organismus,“ dodává šéfka SAP ČR Hana Součková, která momentálně Essox provádí transformačním procesem, jenž se netýká jen technologií, ale i lidí.

Šéfka Essox ČR Jana Hanušová (vlevo) a šéfka SAP ČR Hana Součková | Foto Jan Strouhal
Reklama

„Technologie je pořád jen nástroj. Ta vás sama o sobě neodliší. Odliší vás to, jak technologii umíte použít a propojit ji s obchodní strategií,“ vysvětluje Součková.

Podle šéfky Essoxu Jany Hanušové firma nenechávala digitalizaci stranou ani před covidem a například dnes už 70 procent úvěrů společnosti schvalují roboti a umělá inteligence.

„Kolegové obchodníci ale stojí před obrovskými výzvami. Nejde jen o elektromobilitu, ale o to, jak se auta budou prodávat,“ předesílá Hanušová v BrandVoice podcastu.

Jak mají k digitální transformaci firmy přistupovat a proč se do ní nehrnout po hlavě, ale s rozmyslem? A jak přesvědčit a zapojit zaměstnance, kteří si drží od nových technologií i procesů odstup? To vše a více si poslechněte v podcastu.

Reklama
Reklama