Kdo v uplynulém století patřil mezi nejbohatší lidi planety nebo měl alespoň dostatečně silný vliv, poznal, jaký je Rolls-Royce Phantom.

Sto let a osm generací. Od roku 1925 je Rolls-Royce Phantom nejnápadnějším symbolem úspěchu. „Společnost Rolls-Royce Ltd. si dovoluje oznámit, že po dlouhých testech může začít přijímat objednávky na nové šasi. Původní šasi bylo známé jako slavný Silver Ghost, zatímco nové dostane označení New Phantom.“

Tak zní zkrácený text reklamy z deníku The Times z května 1925. Bylo to poprvé, co se označení pro nejluxusnější Rolls-Royce dostalo na veřejnost.

V článku ještě zazní:
  • Jak se říkalo vozu, který si po svatbě s princeznou Alžbětou objednal vévoda z Edinburghu?
  • Proč musel být Rolls-Royce Phantom pro Johna Lennona černý zvenku i uvnitř?
  • Koho Rolls-Royce Phantom vezl v předvečer vylodění v Normandii?
Forbes Digital Premium