Ve věku 46 let zemřel Tony Hsieh, bývalý CEO online prodejce obuvi a oblečení Zappos. Příčinou byly komplikace poranění, které Hsieh utrpěl 18. listopadu při požáru v domě své rodiny, u které trávil americký svátek Den díkůvzdání. 

Hsieh, jehož hodnotu Forbes odhadoval na 840 milionů dolarů, na pozici CEO v Zappos rezignoval letos v srpnu po více než dvaceti letech. Syn imigrantů z Tchaj-wanu vystudoval IT na Harvardu a v roce 1995 založil svou první firmu, specializovanou na internetovou reklamu LinkExchange, kterou o tři roky později prodal Microsoftu za 265 milionů dolarů. O rok později se jako CEO připojil k ShoeSite, online retaileru nyní známém jako Zappos a u firmy tak stál úplně od začátku.

Během následující dekády příjmy Zappos vystoupaly na miliardu dolarů, což korunoval deal s Amazonem z roku 2009, kdy Bezosův gigant koupil Zappos za 1,2 miliardy dolarů.  

Kromě svých byznysových aktivit byl Hsieh známý i díky těm filantropickým. Podílel se zejména na kultivaci chudých oblastí Las Vegas, kde se Zappos sídlil. Kromě toho věnoval místnímu uměleckému centru Smith’s Center. Napsal také knihu, která se v roce 2010 dostala do žebříčku bestsellerů New York Times a v Česku vyšla pod názvem Štěstí doručeno.