Z Voyo a nyní Oneplay vyrostl nebývale úspěšný projekt, především díky kvalitní vlastní tvorbě. Proč jsou důležité jednoslovné názvy a jak se buduje hype kolem seriálu, vysvětlují ředitel vývoje obsahu Michal Reitler a programová ředitelka Silvia Majeská.

Dlouho to byla zásadní debata streamovacích služeb. Vyhodit najednou celou sérii oblíbeného seriálu, nebo dávkovat po startu jednu epizodu týdně? Zdá se, že druhá možnost zvítězila. A to i v rámci platformy Oneplay, nástupce platformy Voyo z mediálního hájemství skupiny PPF Renáty Kellnerové.

Klíčovým mužem u Voyo, které se na české poměry stalo nevídaným úspěchem, je ředitel vývoje obsahu Michal Reitler. Ten je ve svém oboru prakticky legendou. Za deset let působení v České televizi stál u projektů jako Metanol, Dukla 61, Případy 1. oddělení, Nevinné lži či Most!. Ještě předtím rozjel na Nově seriál Ulice a po návratu na Novu se podepsal pod Případ Roubal, Krále Šumavy, Ivetu či fenomén krimi žánru Metoda Markovič.

Ve článku se dále dočtete:
  • Proč na českého diváka fungují jednoslovné názvy.
  • Proč Netflix na web umísťuje celé série najednou.
  • Proč Oneplay sází na release dílů po týdnu.
Forbes Digital Premium