skip to main content
Byznys
BrandVoice jsou speciálně označené články a další typy obsahu, které připravuje kreativní studio Forbes BrandVoice Lab ve spolupráci s obchodními partnery. Jejich cílem je informovat o zajímavých produktech a tématech a propojit partnery se čtenáři. Pokud se chcete o BrandVoice dozvědět více, napište na jana.viskova@forbes.cz.

Teď se rozhoduje o tom, které firmy tu budou i za dvacet let, říká Tomáš Vondráček

Teď se rozhoduje o tom, které firmy tu budou i za dvacet let, říká Tomáš Vondráček

Koronavirová pandemie firmám důrazně připomněla důležitost digitalizace, když online prostředí zůstalo téměř jediným byznysovým hřištěm. Z první ruky to celou dobu sledují šéfka české obchodní pobočky SAP Hana Součková a majitel Actum Digital Tomáš Vondráček, kteří nejen tuzemským firmám s digitalizací pomáhají.

„Brát digitalizaci vážně neznamená reagovat na to, že dnes mám zavřené obchody, nemůžu prodávat a musím vyprodat kolekci. Digitalizace, jak se o ní bavíme třeba se SAPem, znamená, jestli vaše firma bude za dvacet let vůbec ještě existovat,“ říká na úvod Forbes BrandVoice podcastu Tomáš Vondráček.

„Řada firem digitalizaci stále ještě nebere vážně. Ještě pořád se potýkají s reakcí na situaci okolo a berou digitalizaci jako rychlou opravu teď a tady. Ale stále objevují věci, kde si potvrzují, že digitalizace je cesta dopředu,“ reaguje Hana Součková.

Potřebuje digitalizace ve firmě vždy jednoho osvíceného lídra, nebo může pramenit zespodu? Jak se mění očekávání zákazníků? Jak vypadá budoucnost práce? A proč je jedno, jestli programátor české firmy sedí v Praze nebo v Berlíně? Poslechněte si celý BrandVoice podcast.