„Byznys najednou začal fungovat úplně jinak. Byl daleko větší a rychlejší. Je to, jako když hrajete singl v tenise a najednou proti vám nestojí na druhé straně kurtu jeden soupeř, ale deset a pinkají deset míčků, létají stokrát rychleji a vy je musíte všechny pochytat,“ popisuje dopad pandemie koronaviru na byznys Košík.cz jeho šéf Tomáš Jeřábek.

Ten se ve Forbes BrandVoice podcastu sešel s Hanou Součkovou, generální ředitelkou české pobočky společnosti SAP. Online supermarket ze stáje Mall Group běží na platformě SAP od loňského roku a společně čelily – zejména na začátku karantény – obřímu zájmu nakupujících. Košík.cz byl dokonce vyprodaný na pět dní dopředu, tedy maximální počet, jaký interní systém dovoluje.

Kolik vážil nejtěžší nákup v historii Košík.cz? Jak složitá byla implementace SAP v online supermarketu? Co všechno toto digitální řešení nabízí? Jak spolu vycházejí startup a korporace? Získají IT a technologie v českých firmách a celé společnosti silnější slovo? A jakou lekci si z jarní krize odnášejí šéfové Košík.cz a SAP? Poslechněte si nový díl Forbes BrandVoice podcastu.