skip to main content

Tohle byl můj nejtěžší rok, říká marketingová ředitelka značek Bomma a Rückl Eva Kozarová

3 minuty čtení

Uplynulý „covidový“ rok necitlivě a nečekaně zatřásl s námi všemi. V případě už tak dost křehkého segmentu skla byly počáteční obavy z otřesů a následných pádů všudypřítomné, mnohdy až paralyzující, a to ať šlo o oblast křišťálových svítidel, která vyrábí Bomma, nebo o kategorii broušených nápojových a dekorativních kolekcí, do níž spadá naše druhá značka, sklárna Rückl.

Reklama

Byl jednoznačně rokem nejnáročnějším, který jsem ve své kariéře zažila. Zároveň však rokem, díky kterému jsme se utvrdili o kvalitě a síle našich značek a především našich lidí ve sklárnách a já osobně o kvalitě celého mého týmu.

Reklama

Počáteční paralýzu z rychlého a rozsáhlého nástupu pandemie okamžitě nahradilo obrovské odhodlání všech v obou sklárnách situaci ustát, nepropadat panice ani depresi a Bommu i Rückl podržet.

Reklama
Reklama