skip to main content
Český byznys

„Tohle měl být rekordní rok celé dekády.“ Sázkové kanceláře se oklepávají z okurkové sezony

2 minuty čtení

Když jste před pár měsíci rozklikli nabídku sázkových kanceláří, nejzajímavější věc, na niž jste si mohli vsadit, byl běloruský hokej, závody virtuálních motocyklů nebo souboje v rámci e-sportu. To si pochopitelně vyžádalo propad tržeb v objemech desítek procent, reálně lze odhadovat v miliardách korun.

Dnes už je nabídka o poznání barvitější a některé velepopulární soutěže se znovu rozběhly.

„Po odstávce většiny sportů a soutěží, kdy jsme pochopitelně zaznamenali velmi citelný propad náběrů, se sázkaři vrátili, znovu se blížíme k číslům z dob před koronavirovou krizí a většina sázkařů si už dnes to své vybere,“ říká mluvčí Tipsportu Jiří Hadrava.

„Velký zájem je nyní zejména o vyvrcholení Ligy mistrů i restart NHL,“ dodává Hadrava, avšak s tím, že citelně stále chybí například tradiční tenisové turnaje, které jsou co do živých sázek nejsázenější disciplínou vůbec.

Reklama

Podle generálního ředitele Fortuny Davida Vaňka se sázkaři vracejí, ale na původní objemy před pandemií si významná sázková kancelář ze stáje Penty stále nesáhne.

„Letošní rok měl být nejsilnější v dekádě, v plánu bylo fotbalové Euro, hokejové MS a olympiáda,“ připomíná Vaněk. V tomto ohledu je namístě zmínit, že například jen při hokejovém mistrovství světa jsou Češi schopni prosázet vysoko přes miliardu korun.

Podobně jako v dalších odvětvích by se i na sázkařském poli chtělo usuzovat, že pandemie urychlí odklon od kamenných poboček k internetu, což už je ovšem podle mluvčího Tipsportu dávno dokonáno. „Už před krizí se 95 procent všech sázek uzavíralo online. To je ale podle nás maximum podílu online versus offline,“ doplňuje Hadrava s tím, že pobočky jsou stále viditelnou součástí firmy.

To potvrzuje i šéf Fortuny, který kamenné pobočky popisuje jako důležitou součást firemní komunikace. „Devět z deseti klientů sází pomocí naší mobilní aplikace nebo mobilního rozhraní. To však nemění nic na tom, že kamenné pobočky pravidelně navštěvují desetitisíce sázejících, pro něž to zůstává zábavou.“

Reklama
Reklama