Česká kosmetická skupina Bezvavlasy finišuje náročnou akvizici konkurenční společnosti, která byla skoro stejně velká. Z pozice CEO jí s tím už rok pomáhá zkušený manažer Daniel Horák, který předtím deset let vedl největší tuzemskou lékárenskou síť Dr. Max. Bezvavlasy mezitím ve střední Evropě a na Balkáně otevírají jeden trh za druhým.

Výsledkem jsou mimo jiné rekordní čísla z prvního kvartálu, kdy firma meziročně zvedla své online tržby o čtyřicet procent.

E-shop zaměřený na vlasovou kosmetiku vznikl v roce 2009 v garáži Aleše Hudečka, který ho zde jeden rok táhl celý sám. Pak se k němu přidal druhý klíčový muž tohoto byznysu, František Novotný, a spolu začali budovat budoucí strukturu firmy.

Dnes jsou Bezvavlasy druhým největším online prodejcem vlasové kosmetiky v Česku. Působí v dalších pěti evropských zemích, jejich tržní hodnota přesahuje 900 milionů korun a dlouhodobě rostou dvouciferným tempem. 

Na podzim 2022 se s akciemi Bezvavlasů začalo obchodovat na pražské burze. Rok nato se pak firma vydala akvírovat konkurenční distributory kadeřnických značek ze skupiny Hair Servis. Převzetí stoprocentního podílu stálo 530 milionů. V době, kdy celá tržní kapitalizace Bezvavlasů byla jen o zhruba sto milionů vyšší.

Po vyřízení všech právních a finančních záležitostí Hudeček s Novotným zjistili, že si se samotnou integrací tohoto obřího sousta sami neporadí. I proto, že skupinu Hair Servis tvořilo celkem osm samostatných firem. Dva měsíce po podpisu se však dvojice potkala s Danielem Horákem.

Forbes Digital Premium