Podnikatel Tomáš Čupr založil několik velmi úspěšných internetových služeb a už pátým rokem pracuje na svém životním projektu – online supermarketu Rohlík. I přes tyto zkušenosti se podle svých slov pořád má co učit a neváhá se při tom obrátit na ostatní.
„Často napíšu někomu, kdo je pro mě vzor, a požádám o schůzku. A i když je daný člověk třeba úplně mimo moji ligu, mnohdy se schůzka uskuteční. Mám ale pocit, že spoustě lidí taková mentalita chybí. Bojí se zeptat a ti, kdo by mohli radu dát, se naopak stydí trochu poplácat po ramenou,“ říká Čupr v dalším díle Forbes Byznys podcastu.
Proč podle Tomáše Čupra korporace vychovávají schopné lidi? Do jaké míry dnes stojí Rohlík na svém zakladateli? A co rozhodne o tom, jestli firma v dlouhodobém horizontu uspěje? Poslechněte si celý podcast.