Když spoluzakladatel Liftaga Ondřej Krátký v roce 2017 přebíral pozici CEO od dalšího ze zakladatelů Juraje Atlase, byl to důležitý milník pro budoucnost celé firmy. Poslední tři roky Liftago intenzivně pracovalo na tom, aby se přiblížilo vizi, s níž kdysi vzniklo – tedy změnit budoucnost městské mobility.

Vloni se pak digitální platforma, která se na českém trhu etablovala jako taxi aplikace umožňující svým zákazníkům vybrat si řidiče, pustila do logistiky a začala přepravovat zásilky i rozvážet jídlo.

„Všechno jsou to střípky, z nichž do budoucna vyplyne to, že bude Liftago mezi lidmi vnímané prostě jako digitální technologie. Jen pro někoho bude spíš synonymem pro přepravu lidí a pro někoho jako ta služba, která jim jejich zásilku přiveze včas,“ plánuje Ondřej Krátký.

Jak Liftagu vstup na nové pole působnosti funguje? Jak jeho byznys ovlivnila letošní koronavirová pandemie? A co dalšího Liftago pod vedením Ondřeje Krátkého chystá? O tom s ním v dalším dílu Forbes byznys podcastu hovořila redaktorka Zuzana Krajíčková.