Pavel Vopařil, šéf Bonami, má teď zřejmě smíšené pocity. CEO českého e-shopu s nábytkem a bytovými doplňky se totiž se svými zaměstnanci vsadil, že si nechá vytetovat logo firmy, pokud tržby za listopad překonají 200 milionů.

Na paži ho nově zdobí šnek, symbol Bonami, což je znamením, že společnost v tomto cíli uspěla.

„To, co bylo v té době bráno jako naprostá recese a vyjádření nedosažitelných ambicí, se brzy přetavilo v realitu. Za listopad jsme podali doposud nejlepší výkon. Naše tržby dosáhly téměř 230 milionů. A tak jsem dodržel své slovo,“ usmívá se Vopařil.

Bonami se dařilo i v době pandemie a meziročně vyrostlo o více než 40 procent. Tržby se za minulý rok se podařilo navýšit o půl miliardy a EBITDA se blíží k 80 milionům korun.

Podle Vopařila investuje Bonami veškerý zisk zpět do firmy a dalšího rozvoje. „Byť byla situace na jaře značně nejistá, rozhodli jsme se, že půjdeme cestou investic. Desítky milionů korun jsme investovali do navýšení kapacit skladů, vlastní dopravy i do kamenných prodejen, kterých jsme otevřeli šest,“ vypočítává.