Nákupy za příznivé ceny a udržitelnost jdou ruku v ruce s konceptem, jaký jsme u nás dosud nepoznali. HalfPrice hledá nadprodukované zboží, aby se prodalo a nepřišlo vniveč.
První taková prodejna byla otevřena před pěti měsíci v sousedním Polsku, nyní přichází i do České republiky. Funguje v modelu off-price, v rámci kterého nabízí značkové zboží přímo od výrobců za nízké ceny.
Zákazníci tu nevybírají z omezené kolekce, ale doslova loví v nepřeberném množství produktů, které se mění každý den, ty největší poklady.
Pro mnohé představuje HalfPrice skutečnou nákupní revoluci. Nic nevyrábí, nešije, ani nenavrhuje, a přesto má obrovskou nabídku značkového sortimentu, které je kvalitní a navíc za více než dobrou cenu.
„Nabídku v našich obchodech vytváříme z toho, co najdeme v portfoliu známých světových značek. Hledáme kvalitní, značkové věci v souladu s trendy. U nás zákazník najde vše od módy, bytových doplňků až po dětské hračky,“ vysvětluje Joanna Czyżewska, obchodní místopředsedkyně představenstva HalfPrice pro obchod.
Honba za pokladem se ale netýká jen zákazníků HalfPrice, začíná už u jeho nákupčích. Ti procházejí katalogy a sortiment známých světových značek a hledají věci, které budou zákazníky zajímat.
„Zákazníci u nás nakupují v modelu, který jim poskytuje spoustu vzrušení. Vědí, že se musí rychle rozhodnout. Nové dodávky zboží proudí na prodejnu každý den a často jsou věci k dispozici jen v jednotlivých kusech. Když nenakoupí hned, zítra už tam vyhlédnutý kousek nemusí být.
Pokud by se však neprodal, může být další den ještě levnější,“ vysvětluje Joanna Czyżewska a dodává: „Nabídka HalfPrice uspokojí poptávku jak těch nejnáročnějších zákazníků, tak i zákazníků, kteří rádi loví skvělé kousky za nízké ceny. Další výhodou během nakupování je jasné a jednoduché uspořádání prodejny.“
HalfPrice patří do skupiny CCC a vedle České republiky působí také v Polsku, Rakousku, Maďarsku a na konci roku se objeví v Chorvatsku.
V Polsku značka debutovala letos v květnu a dosud na tamním trhu otevřela 27 prodejen. Do Rakouska a Maďarska HalfPrice expandovala v srpnu. Ve velmi krátké době si získala mnoho příznivců, což také potvrzuje rychlá expanze a rychlost otevírání nových prodejen.