I přes omezení, které přinesla pandemie koronaviru, si Slevomat v loňském roce udržel růst. Tržby českého portálu dosáhly 1,847 miliardy, což je oproti roku 2020 o 3% více. Dle tiskové zprávy společnosti propad poptávky dorovnal skokový růst v létě a před Vánocemi.

“V první polovině loňského roku nebylo možné cestovat, tvrdý lockdown omezil i pohyb mezi okresy, což byznys tvrdě zasáhlo. Nicméně tato situace posléze pomohla k tomu, že po rozvolnění poptávka po cestování a zážitcích dramaticky stoupla.” přiblížil ředitel cestovního a zážitkového portálu Ladislav Veselý.

Slevomat v rámci segmentu cestování rostl meziročně v průměru o 11%. Jen v tuzemsku firma prodala více než 200 tisíc pobytů pro přibližně 400 tisíc zákazníků. Loňská letní sezóna byla pro Slevomat rekordní.

Tržby za období od června do září dosáhly částky 750 milionů korun. Předvánočního období vykázalo v porovnání s předešlým rokem silnější poptávku o 54%. Společnost očekává, že v roce 2022 růst tržeb opět zaznamená dvouciferný růst.