Socialbakers, původně česká společnost, která se zabývá analytikou sociálních sítí, mění název. Po loňské akvizici americkou společností Astute ji tak čeká další zásadní facelift, který definitivně zahladí hrany mezi jednotlivými články skupiny.

Pod novým názvem Emplifi, který ponese i zbytek Astute Solutions, bude svým klientům poskytovat jednotnou customer experience cloudovou platformu podporovanou společností Audax. Ta obsahuje nástroje potřebné k propojení marketingu, zákaznické péče a e-commerce na sociálních sítích. To vše s cílem řešit a eliminovat klíčové nedostatky v zákaznické zkušenosti. 

„Očekávání zákazníků se rychle mění a značky musí být schopny pružně reagovat prostřednictvím silných a empatických kroků. Vzhledem k tomu, že zákazníci využívají čím dál tím více sociálních a digitálních prostředků ke spojení, komunikaci a transakcím, je Emplifi nastaveno tak, aby pomohlo značkám uspět dnes a současně se v budoucnu rozšířit o nové kanály,“ říká Mark Zablan, generální ředitel společnosti, mezi jejíž zákazníky patří, vedle dalších zhruba 7 tisíc firem, například McDonald’s, Delta Airlines nebo Ford Motor Company.