Sejdou se tři fanoušci BMW u jednoho stolu… Takhle nezačíná žádný vtip, ale skutečný podcast o směřování a (elektro)budoucnosti jedné z největších a nejznámějších automobilek. A kdo povolanější by takovou debatu měl vést než generální ředitel BMW pro Česko Federico Izzo s nadšencem do nových technologií, jakým je Jan Řežáb, zakladatel a CEO společnosti Time Is Ltd.  

Ty dva spojuje láska k autům, nadšení pro novou vlajkovou loď značky, elektrické SUV BMW iX (jehož prvním majitelem v Česku se stal právě Jan Řežáb). A taky přesvědčení, že udržitelnost není jen pojem, ale něco, co musí brát naprosto vážně jak každý jednotlivec, tak i takoví obři, jakým je mnichovská automobilka.

„Žijeme v časech, kdy si musíme uvědomit, jaké dědictví chceme zanechat našim dětem, a podle toho jednat. Značka BMW se dlouhodobě snaží být napřed z pohledu technologií či designu. A chce jít příkladem i v oblasti udržitelnosti. Samozřejmě tak, abychom pořád nabízeli stejný požitek z jízdy,“ říká Federico Izzo, který pro BMW pracuje už čtrnáctým rok a české zastoupení vede téměř rok.

Jan Řežáb, zakladatel a CEO společnosti Time Is Ltd. (vlevo) a generální ředitel BMW pro Česko Federico Izzo.

„Když se na věc podíváte z lokálního pohledu, třeba městské populace, nikdo snad nepochybuje o tom, že potřebujeme čistší prostředí a méně výfukových zplodin. A změna přístupu není otázka jenom pro samotné automobilky, nýbrž pro celý dopravní ekosystém,“ je přesvědčený Jan Řežáb.

Jak vypadá holistický přístup k udržitelnosti z pohledu značky BMW? Jaké plány má její ředitel pro Česko? Kdy si Jan Řežáb koupil první BMW a proč je skálopevně přesvědčený, že budoucnost je elektrická? Poslechněte si celý BrandVoice podcast.