Lubo Smid už více než dva roky vede v roli CEO vývojářskou firmu STRV, která jako jedna z mála v oboru uspěla na americkém trhu. Loni utržila na úrovni skupiny přes 400 milionů korun a mezi jejími klienty historicky najdeme Microsoft, Hallmark nebo třeba Tinder. Smid uznává, že má ambice dále růst, ale zdůrazňuje, že výše tržeb není pro STRV hlavní motivací.
„Většina našich tržeb pochází z klientského byznysu a většina klientů k nám chodí díky kvalitě. STRV se na miliardu určitě dostane, ale nespěchám, není to priorita. Když se rozhodnete, že něco chcete rychle zdvojnásobit, neznáte nástrahy po té cestě, a to nebudu riskovat,“ říká Smid v dalším díle Forbes Byznys podcastu.
Jak Lubo Smid dokázal sehnat zakázku tím, že si zacvičil po celém světě? Co by v STRV změnil lusknutím prstu, kdyby mohl? Co byla za dva roky největší výzva v roli CEO? A jak se ujišťuje, že je firma neustále technologicky na špičce? Poslechněte si celý podcast.