Slovenská aplikace Slido, která umožňuje klást publiku na akcích otázky prostřednictvím mobilního telefonu, se dostává na seznam středoevropských startupů, jenž svými službami zaujaly i velké technologické giganty za oceánem.
Nově firma přechází do rukou amerického Cisca a pomůže mu s vylepšováním jeho komunikačních služeb. O akvizici informovaly obě společnosti na svých blozích, její cenu však odmítají komentovat.
„Věříme, že způsob, jakým pracujeme, se navždy změnil. Během nadcházejících let se velká část naší práce bude odehrávat během videohovorů a virtuálních setkání. Uvědomili jsme si, že pokud chceme skutečně ovlivnit miliony životů a zcela změnit způsob, jakým dnes mítinky a akce fungují, potřebujeme silného partnera,“ napsal CEO Slida Peter Komorník.
Nástroj, který umožňuje pokládat dotazy řečníkům na konferencích a jiných akcích, zažil letos raketový vzestup. S přesunem do online prostředí je komunikace mezi publikem a řečníkem důležitější než kdy jindy, a proto se Slido pochopitelně stalo předmětem zájmu.
Cisco plánuje slovenský nástroj na interakci s publikem využít ve své komunikační platformě WebEx. Tu používají tisíce společností a stamiliony lidí po celém světě a její popularita od začátku pandemie covidu-19 jen roste.
Dominující hráč na poli počítačových firem začátkem letošního dubna oznámil, že jeho komunikační platforma WebEx dosáhla rekordních 324 milionů uživatelů. V říjnu dokonce počet měsíčních uživatelů přesáhl 600 milionů. Integrací Slida by se měla vylepšit komunikace mezi zúčastněnými a zajistit, aby se každý cítil zapojený.