Emoce a reklama jdou ruku v ruce. Čím víc jich ve vás spot dokáže probudit, tím spíš si nabízený produkt koupíte. Ale někdy nejde jen o to. V momentech, jako jsou ty, které teď prožíváme nejenom my v Česku, ale i celý svět, je nejdůležitější vyslat povzbuzující a inspirativní zprávu. A to se spolumajiteli rodinného pivovaru Bernard Stanislavu Bernardovi povedlo.
„Když budeme držet spolu, zvládneme všechno. Chceme dodat lidem sílu a pozitivní myšlení,“ představuje sdělení nového televizního spotu Bernard.
Autorem námětu, scénáře i konečného zpracování je režisér a alumnus výběru Forbes 30 pod 30 Jiří Mádl. Natočil pět mikropříběhů, které se uzavírají v posledních okamžicích netradičně dlouhého devadesátivteřinového spotu.
Za takto dlouhý vysílací čas jsou přitom značky ochotné utratit miliony pouze v těch nejlepších vysílacích časech při událostech, jako je třeba americký Super Bowl nebo během předvánočního času. Výjimečná je ale i doba, ve které momentálně všichni žijeme.
S uvedením spotu doznal změny už známý slogan pivovaru Svět se zbláznil, držte se. Výměnou jediného písmenka teď dostal jiný význam. „V minulosti jsme jeho pomocí poukazovali na různé absurdity a vzkazovali jsme lidem, ať se drží. Jenže teď už svět v mnoha ohledech doslova zešílel, a tím nemyslím jen důsledky epidemické situace. Je třeba se tomu postavit, pozitivně, společně. Proto změna z držte se na držme se,“ říká Bernard.