Plány vyhledávače letenek Kiwi.com českého podnikatele Olivera Dlouhého na proniknutí na čínský trh dostaly stopku. Region, který byl před pandemií z hlediska letecké dopravy největší na světě, během posledního roku ztratil na lukrativnosti, a společnost se proto rozhodla zaměřit raději na rozvoj v domovské Evropě. Informoval o tom sever E15.

Není překvapivé, že za změnou strategie stály cestovatelská omezení a pokles tržeb spojený s pandemickou situací. Kiwi.com v Asii investovalo hlavně do průzkumu tamního trhu a možností akvizicí a uzavřelo i partnerství s aerolinkou AirAsia, které mělo vést ke zvýšení podílu firmy na asijském trhu.

Podle slov Dlouhého se teď firma, která vznikla v roce 2012, zaměří zpátky na region střední Evropy, kde chce investovat do reklamy a komunikace se zákazníky. Další oblastí mají být i spojení mezi Evropou a Severní Amerikou.