Petr Liesner se před třemi lety, když ještě šéfoval oddělení se značkovou módou v Mall.cz, rozhodl, že pohodlné místo ve velké korporaci opustí a zkusí se postavit na vlastní nohy.
Založil Bibloo zaměřený na prodej prémiových a nových značek a také na uvádění limitovaných edic českých návrhářů, a vrhl se do poměrně těžkých vod online prodeje módy. Ta v Česku ostatním hráčům na trhu přidělává spíše starosti než radosti. Petr Liesner ale už vidí světlo na konci tunelu.
„V současné době se soustřeďujeme na to, abychom se přesunuli do zisku. Do nynějška jsme financovali růst, ale příští rok už chceme být v plusu,“ říká Petr Liesner v podcastu.
Jakými kroky se chce Bibloo dostat do zisku? Jak rychle roste v porovnání s celým online trhem s módou? A jak těžké je z jednoho skladu v Praze na Zličíně logisticky obsloužit celou Evropu? To vše se dozvíte při poslechu podcastu.