Po letech čekání se v Pařížské ulici číslo 22 dveře s propletenými C konečně otevřely. Na 360 metrech čtverečních se tak píše nová kapitola. Má posunout tuzemské luxusní nakupování – a doufejme i vkus – na vyšší úroveň.
Mí Pražané mi rozumějí.“ Mohla by si Coco Chanel po otevření pražského butiku své značky půjčit tento výrok od Mozarta? Pravděpodobně ano, protože personál v Pařížské hlásí velmi úspěšný první týden.
Chanelu se daří celosvětově, v loňském roce činily jeho tržby 15,6 miliardy dolarů, což je o 22,9 procenta více než v prepandemickém roce 2019.
Forbes Digital Premium
5. 7. 20225 min
Anna Nosková
šéfka ForbesLife.cz
Pokrývá příběhy z prostředí módy a designu, kosmetiky, gastra či umění i architektury. Má na starosti podcast Forbes Life! a svou agendu doplňuje o občasné rozhovory s inspirativními osobnostmi v Česku i zahraničí.