Zkuste vzít obyčejný zubní kartáček a zamyslete se, jak ho udělat ještě lepší. Hezčí, modernější, stylovější. Šílený úkol? A teď to samé zkuste s Porsche Cayenne. Oboje je designérova noční můra. Nebo taky životní výzva. Záleží, jak se k tomu kdo postaví.

V Porsche musí být designéři většinou smířeni s tím, že s revolučními nápady tady nejspíš neuspějí. Úplně prohraný zápas to ale není, protože jsou období, kdy to zas tak neplatí. Jde o roky, kdy se německá sportovní značka rozhodne pustit do rozšíření modelové řady.

Rok 2019 a elektrický Taycan, 2014 a malé SUV Taycan, 2010 a Panamera a konečně rok 2002 a SUV Cayenne. Na konzervativní Porsche nevídaná modelová ofenziva během „pouhých“ dvaceti let. Ofenziva, která stuttgartskou automobilku vytáhla z průšvihu.

Forbes Digital Premium