Rodačka z Uzbekistánu Anna Abdullaeva vybudovala v Česku společnost Infokrása, specialistu v oboru kosmetiky pro estetickou medicínu. A teď se pouští do intimního wellness pro ženy.

Pestré výlohy Pařížské ulice září v trochu upršeném podzimním dnu dvojnásob. A dobře vypadají i z nadhledu, z balkonu ve druhém patře jednoho z udržovaných domů pražské nejluxusnější ulice.

Odtud na ně ze své kanceláře shlíží Anna Abdullaeva, zakladatelka a majitelka společnosti Infokrása. Tedy když má chvilku volna, protože tu většinou panuje čilý ruch a dvaatřicetiletá podnikatelka se zastaví málokdy.

„Právě nám přivezli nové vzorky na otestování, musím se na ně podívat. A odpoledne zase musím vyrazit do Maiselovy, kde teď každý den dohlížím na průběh rekonstrukce a už se jen modlím, ať to skončí,“ směje se Anička, jak si dlouhovlasá blondýnka s měkkým přízvukem a perfektně upravenou pletí říká.

Její rozzářený obličej je zároveň její obchodní vizitka – Infokrása je jeden z největších českých obchodníků s luxusní kosmetikou, určenou z velké části pro obor estetické medicíny, a zároveň výhradní český a slovenský zástupce víc než dvaceti světových značek v téhle oblasti. Takové portfolio v obou zemích obdobu nemá.

info Foto Jan Rasch

V Maiselově ulici, o níž Anna mluví, se právě po více než roce práce dokončuje nový kamenný obchod společnosti, která měla v loňském roce obrat sedmdesát milionů korun a pro letošek očekává další růst.

„Začátek letošního roku byl hodně divoký, měnili jsme komunikaci naší značky, stabilizovali portfolio značek a do toho řešili nový obchod. Teď už ale vidím světlo na konci tunelu a věřím, že ho otevřeme na začátku prosince, abych si ho mohla nadělit k narozeninám,“ sepne na okamžik toužebně ruce Anna Abdullaeva, aspoň na chvíli usazená v sametovém křesílku své žensky vybavené kanceláře vyzdobené moderním uměním, z níž vedou troje dveře na různé světové strany do kanceláří jejích kolegů.

Infokrása už jeden kamenný obchod provozuje, v Týnské uličce. Ten už však přerostla, a proto to velké stěhování. Navíc nejde jen o samotnou prodejnu.

Forbes Digital Premium