Česko zůstává hladové po nových fastfoodech. Vyplývá to i z dat, která si posbíral slavný americký hamburgerový řetězec Wendy’s. Právě jeho ikonické hranaté hamburgery nyní míří i do Česka.
Česká republika je mezi osmičkou evropských trhů, na které chce Wendy’s v nejbližší době vstoupit. Rozsáhlou expanzi řídí v Evropě Michael Clarke z Velké Británie, která byla před třemi lety vůbec prvním zářezem značky v Evropě. Teď chce know-how nabrané na Britských ostrovech využít a prorazit ve velkém i na kontinentu.
„Jako skutečný soupeř se asi budeme jevit pro značky postavené kolem hamburgerů. Jmenovat je asi není nutné. Tam se upírají naše zraky, já jsem ale přesvědčený, že my nabídneme něco lepšího,“ říká Michael Clarke v rozhovoru pro Forbes.
Co vám říká, že je teď dobrý okamžik k expanzi do Evropy?
Pro nás se to nabízí. Máme přes sedm tisíc poboček, ale jen třináct set z nich je mimo USA. Proto jsme Evropu vždy viděli jako region, kde chceme strategicky růst. Když se podíváme na Evropu jako celek, působí tu už celá řada řetězců rychlého občerstvení na trzích, kde ještě svou stopu nemáme. Z našich průzkumů víme, že na všech trzích, kam expanzi chystáme, je pro Wendy’s místo, které nám umožní se od ostatních odlišit.