Dobré zboží se sice chválí samo, ale dobrý marketing může zvlášť v dnešní online době taky hodně pomoci. Dobře to ví i Václav Staněk, zakladatel a majitel české obuvnické značky Vasky, který má zároveň podíl i v několika dalších byznysech: výrobci batohů Bagind, nábytkářském Wuders či výrobci prádla Paon.

A také v digitální marketingové agentuře Inhubo, která má na starost budování efektivní marketingové strategie pro všechny jmenované značky. Třiadvacetiletý Staněk ji založil společně se stejně starým Adamem Sládkem v roce 2019 a zkraje letoška rozšířila svůj záběr o další klienty – díky spojení s reklamní agenturou WMC/Grey podnikatele Tomáše Vondráčka.

Ta nově získala v Inhubu třicetiprocentní podíl, cenu transakce se společníci rozhodli nezveřejnit.

„Marketing jsem vždycky vnímal jako nástroj, který výraznou měrou ovlivňuje byznys. Také proto jsme založili agenturu, jež se zasloužila o rozvoj mých firem,“ říká ke spojení Václav Staněk.

„Věřím, že díky spojení s WMC/Grey budeme schopni poskytnout unikátní portfolio služeb, které pokryje potřeby našich klientů a požene je kupředu,“ dodává mladý podnikatel, jenž si v digitální agentuře nadále zachovává podíl 45 procent. Zbylých 25 procent drží její CEO Adam Sládek.

Zatímco Inhubo transakcí získá přístup k širšímu portfoliu klientů a zázemí zavedené reklamní agentury, WMC/Grey si od 26členného týmu e-commerce startupu slibuje především příliv nové energie.

Vydání Forbesu Zázrak

„Hlavní benefit, který nám vstup do digitální agentury Inhubo přináší, je mládí a dravost. Cítíme příležitost, jak našim klientům přiblížit mladou cílovou skupinu. Jejíma očima můžeme vidět i to, co by agentura naší velikosti mohla přes dlouholeté zkušenosti snadno přehlédnout,“ komentuje majetkový vstup Tomáš Vondráček.

„Kromě toho jsme nedávno stvořili vlastní interní obsahový tým včetně videoprodukce, složený také hlavně z mladých nadšenců. Naše služby jsou nyní v této oblasti kompletní.“

Společnost WMC/Grey na trhu působí 19 let, zaměstnává 65 lidí a stará se o 24 klientů. Vedle většinového podílníka Tomáše Vondráčka, který v loňském roce prostřednictvím hackathonu #Známkamaráda upozornil na předraženou státní zakázku na výrobu e-shopu pro dálniční známky, jsou jejími dalšími spolumajiteli také Adéla Krausová a David Suda.