Baby shark, doo doo doo doo doo doo. Asi tolik stačí k středečnímu pozdvižení na burze.

Akcie jednoho z největších akcionářů producenta virální senzace Baby Shark – Samsung Publishing – ve středu nečekaně vystřelily potom, co Elon Musk zmínil chytlavou písničku na svém Twitteru.

Po Muskově zmínce se hodnota akcií jihokorejského vydavatelství zvýšila o více než deset procent a dosáhla tak nejvyšší úrovně od začátku května. Denní obchodování pak uzavřela s plusovými 6,3 procenty.

Šéf Tesly tak znovu dokázal obrovský vliv svých příspěvků na sociálních sítích na chování investorů.

O tuto superschopnost se začaly zajímat i americké kontrolní úřady poté, co svými tweety začal ovlivňovat výsledky Tesly. Na rozdíl od šílenství kolem akcií Gamestopu nebo hodnot kryptoměn, které se mu svými příspěvky podařilo vyvolat, jej za zneužívání vlivu u akcií vlastní společnosti americká Komise pro cenné papíry a burzy dokonce zažalovala.

Ale zpátky k tomu podstatnému. Tím je totiž neodbytný animák a zároveň dosud nejsledovanější videoklip na YouTube. Dejte si.