Konzultační skupina Mind2FLO pod vedením Jana Galgonka rok od svého založení kupuje česko-australskou konzultační společnost Bluez.io, která se specializuje na pomoc globálním firmám s digitální inovací a transformací.

Spoluzakladatel Bluez.io Andrej Hájek se zároveň stává novým CEO technologické divize FLO. Skupina Mind2FLO se rozroste o seniorní expertní tým a portfolio klientů na třech kontinentech.

Mind2FLO Jana Galgonka, Rockaway Capital a KKCG vstoupila vloni na trh s cílem nabídnout pod jednou střechou mediální a technologické kompetence a vybudovat hráče mezinárodního rozměru.

Za uplynulý rok skupina rozšířila své portfolio a rostla také personálně. Akvizice Bluez.io je pro Mind2FLO dalším zásadním milníkem, který navazuje na vytyčenou globální vizi konzultační skupiny moderního střihu.

Česko-australská agentura Bluez.io, která v letech 2021 a 2022 ztrojnásobila počet lidí v týmu a vygenerovala příjmy 75 milionů korun, přináší do Mind2FLO klíčové zkušenosti s mezinárodním byznysem.

Díky akvizici skupina obohatí svou konzultační expertízu o oblast digitální transformace a zároveň získá know-how systému řízení vztahů se zákazníky za využití CRM platforem Salesforce a MuleSoft. Zároveň rozšíří klientské portfolio o klienty jako Avast, společnosti ze skupiny Zalando nebo významní klienti z bankovní sféry.

Nejčastěji digitální transformací procházejí firmy například z oborů bankovnictví, retailu a pojišťovnictví.

„Digitální transformace firem je obrovským tématem, dotýká se snad všech odvětví a firem a významně ovlivňuje a mění většinu interních procesů a principů, na kterých společnosti dlouhodobě fungují. Středobodem našich služeb je stále zákaznická zkušenost, která musí reflektovat standardy a potřeby byznysu v současném světě,“ říká CEO a spoluzakladatel skupiny Jan Galgonek.

Součástí akvizice je také seniorní expertní tým v čele s Andrejem Hájkem, spoluzakladatelem Bluez.io, který se současně ujímá pozice CEO v technologické divizi FLO. Ve vedení FLO chce přispět raketovému růstu, kterým prošla i společnost Bluez.io.

„Ověřili jsme si, že velcí hráči už nestojí o tradiční pojetí transformačních aktivit, které jsou často velmi rozsáhlé a zbytečně rigidní. Dnes už k nim hledají alternativy, které díky flexibilnímu provedení přinesou rychlejší výsledek. Dokázali jsme na tuto změnu zareagovat, a proto dnes disponujeme tím správným know-how, sadami nástrojů a procesů, které odpovídají očekávání velkých firem a posunou je do nové generace byznysu,“ říká Andrej Hájek.

Dalším přínosem akvizice je expertíza v oblasti systému řízení vztahů se zákazníky skrze využití CRM platformy Salesforce. Ta svým řešením reprezentuje obor digitální transformace. Jedná se o nástroj, který firmám pomáhá projít procesem vytvoření nových příležitostí úpravou vlastních interních procesů, postupů a často i produktů, aby lépe odpovídaly požadavkům trhu a zákazníků.

Akvizici realizuje technologická divize FLO, ve které má většinový podíl investiční skupina Rockaway Capital Jakuba Havrlanta. Akvizice skýtá i potenciál synergie s mediální divizí Mindsquared, vlastněnou skupinou KKCG Karla Komárka.

Mind2FLO vznikla na začátku roku 2022 s vizí postavit silnou globální konzultační skupinu. O její vznik se zasadil Jan Galgonek společně s investičními skupinami KKCG Karla Komárka a Rockaway Capital Jakuba Havrlanta.

Cílem spojení je konzultační skupina nového typu, která nabídne všechny klíčové marketingové a technologické služby uceleně pod jednou střechou.