Majitel středně velké firmy si po třiceti letech splnil sen a koupil si pro víkendové vyjížďky zánovní Porsche 911 Carrera za 3,5 milionu. Sporťák byl ale poněkud divočejší než audi, kterým dosud jezdil. A stalo se to, co většina z nás zná jen z reelsů na Instagramu: pyšný majitel hned cestou ze showroomu tvrdě opřel své nové porsche o svodidla.
Pochopitelně měl uzavřené havarijní pojištění, účet za opravu ho přesto zaskočil. Servis totiž velkou část nákladů naúčtoval přímo jemu namísto pojišťovny.
„Součástí postupu sjednání havarijního pojištění je i moment, kdy musíte do systémů pojišťovny doručit fotografie vozu. Než se tak stane, máte zvýšenou spoluúčast. Což neznamená nic jiného, než že v případě pojistné události se na její úhradě podílíte devadesáti procenty,“ upozorňuje pojišťovací poradkyně Jana Šestáková z Generali České pojišťovny.
Děsivé? Dá se tomu předejít. Dobrý poradce se postará o to, abyste už ze showroomu odjížděli nejen s perfektně nastavenou pojistnou smlouvou, ale mohli rovnou počítat i se spoluúčastí, kterou v ní máte uvedenou.
Po sjednání smlouvy poradce klientovi auto nafotí přesně tak, jak pojišťovna potřebuje. A třeba u Generali ČP si díky aplikaci FotoAsistent můžete auto nafotit i sami. Poradce vám na ni pošle přímý odkaz, který si v mobilu otevřete. Apka pracující s podporou umělé inteligence vás celým procesem hladce provede, umí totiž třeba rozeznat rozmazanou fotku, chybějící části auta na snímku nebo pokus o přefocení fotky z monitoru jiného zařízení.