21 mil. korun
Taras Povoroznyk
30 let
1,17 mil.
1,2 mil.
–
626 tis.
La Liga, carVertical, Spak
YouTube, merchandising
lifestyle, zábava
Změnil se, dospěl. Tvrdí to sám a napovídá tomu i obsah, který na svůj YouTube přidává. Parkourová videa poslední roky nahrazuje dokumentováním svého života, zejména zážitků s dcerou Ariankou.
Přesto jeho kanál neztrácí na síle, naopak. Nadále představuje klíčový zdroj příjmů, což potvrzují i aktuální čísla. Tary minulý rok dosáhl mety jednoho milionu odběratelů a jako první youtuber tvořící ryze český obsah překonal na všech videích hranici 1,1 miliardy zhlédnutí, za což vděčí hlavně neskutečnému množství takzvaných shorts, neboli krátkých videí, která produkuje až čtyři denně.
Značná část peněz mu plyne také z e-shopového impéria Enjoy the Movement, v němž nabízí tři stovky produktů se svou podobiznou či jménem, a značný zájem je i o jeho dětské tábory pod značkou Tary Camp.
„Za tři měsíce se nám na Tary Campy přihlásilo přes 500 dětí. Na Tary Parkour Workshopy se na každou akci hlásilo kolem sto děcek, která mají zájem o parkour a pohyb, za to jsem moc rád,“ těší rodáka z ukrajinského Ternopilu, který minulé měsíce spolupracoval s firmami Spak, carVertical nebo nejvyšší španělskou fotbalovou ligou La Liga.