Pomalu je to už tradiční odpověď, kterou šéfka Synlabu v Česku a na Slovensku hodnotí uplynulý rok. Intenzivní a úspěšné období, těmito slovy se ohlíží za loňským rokem společnosti, kterou vede už sedmým rokem a která loni opět rostla.
Synlab dál rozšířil síť pracovišť, právě dostupnost je podle Bílly Danyšové klíčová pro lepší provázanost s lékařskou péčí, ale také v souvislosti s e-shopem, který se stal během posledních let důležitou součástí firmy.
„Propojení online prostředí s hustou sítí odběrových míst je cestou, jak zdravotnictví posouvat blíže k reálným potřebám lidí a dnešní doby,” říká manažerka Synlabu, který zaměstnává na 1300 lidí.
Letos chce pokračovat v dalším rozšiřování sítě, ale i v posilování nabídky preventivních testů pro samoplátce. Příležitosti vidí také ve službách pro firemní klientelu.
Kromě toho svou pozornost zaměřuje i na digitalizaci a postupné zavádění prvků AI, které pomáhají se zpřesněním i zrychlením diagnostiky a ulehčením práce odborníkům, kterých je podle slov Kateřiny Bílly Danyšové v jejím odvětví stále nedostatek.