Martinu zaujala výhodná nabídka na havarijní pojištění. Sjednala si ho přes srovnávač na internetu, zajímala ji jenom cena. Jenomže pak našla auto na ulici nepěkně odřené a následoval „mordor“.
Hledání telefonního čísla, maraton volání na zákaznickou linku, kde si ji přehazovali od čerta k ďáblu, urgence, nadávky, zoufalost. Nahlášení škody, oprava auta a hlavně proplacení faktury se vleklo několik týdnů.
Přitom tohle je dneska otázka dnů, někdy dokonce hodin. Generali Česká pojišťovna dokáže poradit klientům s řešením pojistné události i přes aplikaci Moje škody, kde mohou škodu nahlásit, přiložit fotky nebo skeny dokumentů a apka jim vzkáže, pokud něco chybí.
Většinu pojistných událostí na autech tak největší česká pojišťovna vyřídí v průměru do dvou dnů po dodání všech potřebných dokladů. „Digitalizace proces vyřízení škody významně usnadňuje, a hlavně zásadně urychluje. To ode mě klienti slyší vždy rádi a k mé práci patří, že jim ráda pomůžu i s procesem vyřízení škody,“ popisuje Jana Šestáková, jak by to mělo vypadat.
Měli byste tak vědět, kdo je správcem vaší pojistné smlouvy. Už jenom proto, že požádat o radu tak rázem není anonymní záležitostí.