Současný CEO značky Breitling Georges Kern učinil před čtyřmi lety zásadní kariérní rozhodnutí. Po patnácti letech opustil manufakturu IWC a postavil se do čela hodinářské značky Breitling. Během čtyř let se mu podařilo její hodnotu zčtyřnásobit. Když nepracuje, sedí na kole.

„Na poli marketingu se s cyklistikou dají dělat neuvěřitelné věci. Je to sport s extrémně rostoucí popularitou, jako třeba kdysi golf,“ říká u snídaně v pražském hotelu Maximilian nadšeně Georges Kern.

„Cyklistiku jsem si zamiloval už dávno, máme dům na Mallorce, kam pravidelně jezdím na víkendy – ale na sociálních sítích to moc nesdílím, aby to nevypadalo, že nepracuji. Stačí, kolik toho prozradí aplikace Strava,“ směje se Kern, který přijel do Prahy na otevření butiku Breitling.

Ten tu otevřela společnost Carollinum. Kern posouvá tradiční značku, spojenou s letadly, do moderního světa, k přístupnějším sportům a i k mladší klientele. A byznys Breitlingu pod jeho vedením šlape jako hodinky.

***

Ví se o vás, že jste „zelený“ člověk. Začal jste s tím už v IWC a pokračujete v tom i pod křídly Breitlingu. Myslíte si, že je pro vaše zákazníky důležitá udržitelnost značky?

Rád bych zdůraznil, že zelená rozhodnutí činíme jen z vlastního přesvědčení. Nicméně věřím, že mají ve světě, který my nazýváme neo luxury, nezastupitelné místo. Právě segment neoluxusu v covidu výrazně akceleroval společně s dalšími již existujícími trendy, jako jsou neformální, inkluzivní či udržitelný luxus.

Forbes Digital Premium