skip to main content
Nové příležitosti

Od alkoholu k marketingu. Martin Žufánek a Tomáš Pflanzer jsou Wiseguys

Nekonformní lihovarník Martin Žufánek se pouští do nového byznysu. Milovníci jeho destilátů ale nemusejí skákat z okna, giny, absinty a pálenky budou z Boršic u Blatnice proudit i nadále. Žufánek se pouze rozhodl zúročit svoje letité byznysové zkušenosti a společně s marketérem Tomášem Pflanzerem zakládají marketingovou a PR agenturu Wiseguys.

„S Tomášem jsem zjistil, že každý máme určitý set dovedností a že když je dáme dohromady, tak toho spoustu dokážeme. Celou dobu podnikání v lihovarnickém byznysu jedu otevřený autentický styl marketingu, za který sklízíme úspěchy. Chtěl bych tím pomoct i dalším, kteří na to třeba nemají buňky anebo čas,“ řekl Forbesu ke startu Žufánek, který zároveň dodává, že jejich agentura bude butiková a o všechny své klienty se postará na osobní úrovni.

Reklama

Jeho nový byznys partner Tomáš Pflanzer má dlouholetou mediální praxi z výzkumných agentur Nielsen či Kantar, kde do letošního ledna působil na pozici mediálního ředitele pro střední a východní Evropu.

Agentura už má za sebou i první projekty, vloni Pflanzer se Žufánkem uspořádali týdenní ŽIFF festival, zaměřený na podporu gastro podniků, a letos se podíleli na kampani předních českých restauratérů a barmanů #Chybelijste.

Reklama

Na otázku, jestli byznysový svět potřebuje více PR, Wiseguys kontrují, že právě jejich práce a propojení Žufánkovy spontánnosti a Pflanzerových zkušeností z korporátního prostředí vnese do světa marketingu svěží vítr a neotřelé nápady.

„Pomocí Wiseguys jsme vlastně jen formalizovali to, co spolu děláme roky. Načasování je ideální, na trhu dochází k pohybům, vznikají noví vítězové zítřka. Chceme být u toho, máme know-how a k tomu skupinu fantastických poradců napříč celým spektrem,“ říká Tomáš Pflanzer. 

„Známe skoro všechny a skoro od všeho máme klíče. Během posledních let jsme měli prsty v mnoha projektech, firmách i značkách, od kultury přes gastronomii až k investicím. Neustále nás někdo žádal o pomoc nebo radu. Nejsme raketoví vědci, ale máme absolutní cit pro to, jak komunikovat autenticky. A bezmezně věříme, že autenticita prodává,“ je přesvědčený Žufánek. 

Reklama
Reklama