Celosvětová značka nápojů Pepsi po čtrnácti letech mění design. Týká se to i nápojů, které v Česku vyrábí Mattoni 1873 v pražském Hloubětíně a v Kyselce u Karlových Varů. Změní se například logo. Jaké budou náklady na změnu designu, firma nesdělila. Změnu loga doprovodí i marketingová kampaň, viditelná by měla být například v pražském metru.

„Proces redesignu Pepsi začal zadáním, aby spotřebitelé nakreslili zpaměti její logo. Velká část zúčastněných přitom umístila nápis Pepsi doprostřed glóbu a tím poukázala na silný kapitál, který značka vybudovala v průběhu minulého století,“ uvedl Michal Šlechta, ředitel marketingu Mattoni 1873, která je výhradním výrobcem a distributorem PepsiCo v Česku.

Nové logo dostalo také nový typ písma. Rebranding přináší i nové pojmenování nápoje Pepsi MAX na Pepsi Zero Sugar, což podle firmy lépe odráží charakter nápoje.

Pepsi se v Česku vyrábí pod společností Mattoni 1873 od roku 2018. Hlavní závod vyrábějící Pepsi a další nápoje z portfolia PepsiCo se od roku 1994 nachází v Kolbenově ulici v Praze-Hloubětíně a od podzimu 2022 se tyto nápoje vyrábějí také v Kyselce u Karlových Varů, kde Mattoni 1873 spustila plechovkovou linku, která dokáže stočit nápoje do více než deseti druhů balení.

V Česku se ročně vyrobí skoro tři sta milionů balení nápoje Pepsi, které putují do českých obchodů, ale také zásobují slovenský a maďarský trh.