skip to main content
Byznys

Sázka na Jágra či Marešovou. Zalando do toho šláplo, chce motivovat Čechy ke sportu

1 minuta čtení

Německý online obchod s oblečením Zalando slaví dva roky na tuzemském trhu ve velkém stylu. Hlavní tváří jeho sportovní kolekce se nově stal Jaromír Jágr. Slavný hokejista má společně s dalšími známými osobnostmi přimět Čechy k větší pohybové aktivitě.

„Nemusíme zrovna trénovat na olympiádu nebo mistrovství světa, ale když chceme být v něčem nejlepší, musíme na sobě opravdu tvrdě pracovat. Pro mě je a vždycky bylo nejdůležitější dělat všechno s láskou a snažit se najít během dne co nejvíce času na cvičení a pohyb,“ vysvětluje Jágr, proč se spojil se Zalandem.

„Chceme vás společně motivovat k většímu pohybu. Těšíte se? Já ano! Přesně za týden odstartujeme výzvu,“ dodává dvojnásobný držitel Stanley Cupu, mistr světa a olympijský vítěz z Nagana 1998.

„S Jaromírem Jágrem jsme se spojili, abychom mohli společně vytvářet zajímavý obsah, motivovali lidi k ještě většímu pohybu a k tomu, aby sami dokázali ještě více,“ doplňuje historicky nejlepšího českého hokejistu Dawid Pożoga, marketingový šéf Zalanda pro Česko.

Reklama

Nestárnoucí hokejista s osmašedesátkou na dresu ovšem není jedinou známou tváří, jejímž prostřednictvím chce módní gigant na sportující zákazníky u nás cílit.

K hrajícímu majiteli prvoligového klubu Rytíři Kladno se připojili ještě další čtyři ambasadoři, přičemž každý z nich bude propagovat pohybovou aktivitu, k níž má blízko: módní blogerka a manželka Leoše Mareše Monika Marešová (běh), raper Paulie Garand (trénink), blogerka Tereza Hodanová (jóga) a youtuber Adam Mach (basketbal).

Aktuální vydání magazínu
Eso
Forbes 8/2020

Zalando, které v Česku působí od léta 2018, se řadí mezi největší hráče v internetovém oděvním byznysu nejen u nás, ale i v celé Evropě. Jeho tržby se v loňském roce globálně pohybovaly kolem 6,5 miliardy eur.

Reklama
Reklama
Reklama
Reklama