Původně se věnoval programování, nakonec však Dalibor Cicman vsadil na vlastní e- shop v segmentu, který měl podle jeho zjištění a dostupných propočtů největší potenciál růstu – výrobky pro zdraví a fitness. 

Vyplatilo se to: jeho firma GymBeam loni poprvé v historii dosáhla na tržby víc než dvě a půl miliardy korun a letos má v plánu pokořit tři a půl miliardy.

„V počátcích jsme vsadili na ženy, které do té doby příliš fitness produkty nenakupupovaly. Cílem bylo přilákat nové zákazníky, což je strategie, která se nám vyplatila,“ tvrdí CEO a zakladatel společnosti Dalibor Cicman.

Dodává, že ženy dnes tvoří zhruba polovinu všech zákazníků GymBeamu, ze kterého vzniklo doslova fitness impérium. Firma nyní zaměstnává přes 400 lidí, působí na šestnácti trzích a patří mezi jednu z nejrychleji rostoucích e-commerce společností ve střední a východní Evropě. 

Proč vsadil Cicman na prodej výrobků vlastní značky ? Které zboží se prodává nejvíc? A jaké jsou jeho plány do budoucna? Poslechněte si další díl Forbes byznys podcastu, kde jsme to probrali podrobněji.