Jejich cit pro styling překoná lecjakého fashion influencera, a přitom své outfity skládají z kousků, které zákazníci zapomněli v jejich čistírně.
Manželskému páru Chang Wan-jimu a Hsu Sho-er je přes 80 let a jejich účet na Instagramu @wantshowasyoung sleduje přes 600 tisíc lidí.
Na začátku všeho přitom byla nuda během pandemie a nevyzvednuté oblečení v čistírně. Vnuk majitelů se rozhodl prarodiče rozveselit tak, že jim navrhl, aby z kousků, které postrádají majitele, vytvářeli nové módní kombinace, a založil jim profil na sociálních sítích.
Podle rozhovoru v New York Times ale jednatřicetiletý Reef Chang ani netušil, jaký zájem jeho babička s dědou vzbudí po celém světě. „Chtěl jsem jim jen pomoct, aby zapomněli na chmurné myšlenky,“ prohlásil.
Výhodou je, že fotogeničtí senioři se cítí před objektivem foťáku velmi přirozeně a sami vymýšlejí všechny módní pózy. Coby scenerie jim slouží většinou jejich čistírna, která přitahuje stále více zákazníků, takže se manželům povedl skvělý marketingový tah.
Pokud Chang Wan-jimu a Hsu Sho-er dojde módní inspirace, mohli by si zřídit živnost coby vztahoví konzultanti. Jsou spolu přes 60 let a pokračují v rodinném byznysu s čistírnou, ve které Chang pracuje od svých 14 let. Zároveň jsou svými jedinými zaměstnanci.
Na své internetové slávě nechtějí vydělat, prý mají největší radost z toho, že zákazníci se s nimi v čistírně teď zapovídají.