skip to main content
E-commerce

Velký přestup. Bývalý marketingový šéf Alzy Jan Sadílek jde řídit Aukro

Český e-commerce trh zažívá velký přestup. Dlouholetý marketingový šéf nejúspěšnějšího českého internetového obchodu nastupuje v roli CEO do aukčního portálu Aukro. Ten se skupinou Pale Fire Capital v zádech míří v následujících letech extrémně vysoko.

Pale Fire Capital zároveň navyšuje svůj podíl v Aukru na 82 procent, což jen dokazuje, jak projektu trio ve složení Jan Barta, Dušan Šenkypl a David Holý věří. Aukro za posledních dvanáct měsíců prodalo zboží za tři miliardy korun, letos chce dát o miliardu víc.

Reklama
Jan Sadílek

V roce 2025 by si firma nicméně ráda sáhla na obrat okolo 20 miliard, k čemuž má velkou měrou pomoci právě Sadílek, který se v e-commerce pohybuje od roku 2008. V Alze vedl tým 190 lidí a zodpovídal za rozpočet přesahující miliardu korun.

Reklama

„Honza Sadílek má mnohaleté zkušenosti, jasnou vizi a sdílí s námi a s partnery z Leverage ambici vystavět novodobý portál Aukro. Věříme, že s týmem špičkových odborníků jsou stanovené cíle dosažitelné,“ komentuje situaci David Holý z Pale Fire Capital.

Sadílek má velmi blízko ke starožitnostem, což je jedna z kategorií, v nichž chce Aukro posílit. „K těmto vášním a zálibám chceme přivést mnohem více lidí a nabídnout jim odbornou pomoc v různých podobách: od průvodců nákupů v dané kategorii přes sestavené aukční katalogy až po možnost poradit se se znalci v oboru,“ vysvětluje nový CEO.

Aukro, u něhož pětaosmdesát procent transakcí tvoří aukce, plánuje zároveň rozvíjet i nové vertikály jako reality nebo auta. „Máme také ambice expandovat do regionu CEE, první na řadě bude Slovensko,“ nastiňuje Sadílek budoucnost portálu.

Reklama
Reklama