Stylové psí doplňky znamenají nový luxus. A značky na to slyší. Kožený popruh, fancy nádobí, luxusní oblečení pro psy, kosmetika i přepychový pelíšek. 

Podle amerického Forbesu si během pandemie zatím nejvíc lidí v historii pořídilo svého prvního psa. Byla to zároveň doba, kdy jsme cítili zřejmě největší celospolečenskou úzkost za poslední desetiletí.

Je tedy jasné, že pes hraje v životě člověka velmi důležitou roli a někdy má až terapeutické účinky. Není tedy divu, že jsme čím dál ochotnější za něj utrácet, a pokud dopřejeme luxus sobě, chceme ho i pro svého psa. A zdaleka nejen psí značky to dobře vědí. 


Obojek jako šperk

Například obojky a vodítka už jsou téměř běžnou nabídkou luxusních módních značek. Pořídíte je třeba i u Tiffany & Co, cena začíná zhruba na sedmi a půl tisících korun.

Nezapomeňte přidat slušivý přívěsek ve tvaru kostičky za pět a půl tisíce korun, který můžete použít místo tradiční psí známky. Stylové kožené doplňky ale pořídíte i u Louis Vuitton, Versace, ty u Prada jsou rovněž víc podobné šperku a zdobené kamínky, což je vzor inspirovaný aktuální dámskou kolekcí doplňků a oblečení.

Kožené obojky Ralph Lauren dokonce můžete nechat personalizovat a napsat na ně třeba jméno vašeho psa.


Pelíšek z jehněčí kůže

Jestli jste si mysleli, že největší luxus, který svému mazlíčkovi můžete dopřát, je pelech Hunter, pak jste asi ještě neviděli překrásné dřevěné koše, které vyrábí Hermés.

Samozřejmě jsou vystlané oboustranným polštářkem, jehož jedna strana z pravé jehněčí kůže je určena na zimu a z druhé strany je lehký prodyšný materiál na léto. Pořídíte za necelých 38 tisíc. U Gucci pak seženete dokonce speciální zvířecí pohovku na elegantních nožkách. Tam si ale trochu připlatíte – vyjde zhruba na 160 tisíc.


Stylový šatník

Módní dům Gucci nabízí také velmi elegantní oblečení pro psy. Třeba bavlněné květované tričko s límečkem za šest tisíc korun, pláštěnku s tradičním Gucci monogramem za sedmnáct tisíc korun, velmi seriózní svetřík z vlny a mohéru za osm tisíc korun, ale i oblečení s rozverným motivem jahod – a nechybí dokonce ani vlněná čepice ve tvaru jahody za stejnou cenu.

Jestli je váš pes ale duší spíš dřevorubec než Harry Styles, možná ocení kostkovanou parku Dsquared2 s denimovými detaily a vlněným límcem za šestnáct tisíc korun.


Výbava na cesty

Pokud cestujete se psem menšího plemene, máte výhodu, že si jej můžete vzít i na palubu letadla. Musí ale být v ochranném boxu s pevným dnem. Pokud byste nechtěli obyčejný plastový, který trochu připomíná klec, zajděte k Louis Vuitton, kde mají stylový přepravník z hovězí kůže s monogramem za 86 tisíc.

Uvnitř je pohodlný plyšový koberec a samozřejmě nechybí ventilace. Splňuje rozměry, s nimiž vás pustí do letadla. Ovšem pokud byste měli pocit, že některé věci si může váš pes nosit pěkně sám, je dobré vědět, že slavný nylonový batoh Prada se vyrábí i v psí verzi.


Psí kosmetika

Možná že váš pes chodí výhradně do kosmetického salonu. Pokud byste o něj ale chtěli pečovat v domácím prostředí, k dispozici máte prvotřídní kosmetiku, kterou se nemusí bát umýt ani člověk.

Přírodní psí šampony dnes vyrábí například oblíbená australská značka Aesop, rovněž tamní Bondi Wash, švédský LA Bruket, americký Kiehl’s nebo český Strudel & Friends, což je značka, která vznikla právě během covidu. Jejich šampon s luxusní hustou konzistencí je speciálně navržen pro PH psí pokožky. Za jeho příjemnou vůní máty a citronové trávy stojí parfumista Jakub Hiermann.

Louis Vuitton na svých stránkách píše, že je fér svému domácímu mazlíčkovi ukázat, jak moc pro nás znamená právě tím, že mu pořídíme luxusní designérské doplňky. I my své psy milujeme, ale nejsme si jistí, zda dokážou odlišit, kdo přesně navrhl jejich misku na jídlo. Pořád se tváří, jako by pro ně bylo důležitější, co je v ní. Není tedy třeba tomuto fenoménu podlehnout zcela.